Om

Vores fokus er på den visuelle oplevelse af de ting vi møder i vores hverdag og de indtryk de bringer videre. At være medskabende for at give projekter og virksomheder en identitet som afspejler deres værdier er vores speciale. Jo tydeligere udtrykket er, nu mere forstår vi hvem de er. Vi gør det til en endnu større oplevelse at møde nye identiteter, med vores mange års erfaring og en lang række kompetencer fra området.
Tell me & I forget, show me & I remember "
– Benjamin Franklin
Teamwork
HOLY MOLY er en enkeltmands virksomhed. Jeg beskriver os som 'vi', fordi vi løser opgaver I fællesskab. For hver enkelt opgave sættes et individuelt team bestående af de bedste kompetencer der kræves dertil. På den måde er der præcis de rette kræfter der skal til for at nå målet. Ofte samarbejder arbejder vi med netværket eller vores kompetente kollegaer fra kontoret HIVE hvor vi holder til.
Specialer
Ide og koncept
Vi har stor erfaring med designprocesser fra ide, over udformning og til teknisk korrekt færdiggørelse. De 3 faser er meget vigtige for kvaliteten i vores arbejde og dermed for kundens færdige produkt. Vi vægter altid et godt brief forud for opgaven højt, og sætter os ind i produktet og målgruppen. Er der behov for at vende – eller måske endda skabe ideer står vi meget gerne til rådighed i det omfang der er behov for det.
Vi har døbt flere virksomheder gennem tiden, skabt identiteter og givet sparring på brand-optimering, og vi gør det meget gerne igen :)
" Hos os får du ikke altid det du beder om ...men du får det rigtige og det du har brug for "
Art Director, Katrine Mark
Visuel Identitet 
En visuel identitet er meget mere end et logo. Identiteten er sammensætningen af specifikke udvalgte farver, formsprog, stilarter, typografi m.m. som indkapsler og formidler de symbolske betydninger, der ikke kan formidles alene gennem ord. I større sammenhæng kan det også rumme indretning, arkitektur, dresscode osv.. Den visuelle identitet er brandets synlige DNA, som tydeligt afspejler de værdier der ellers skildrer deres identitet.
Vil du vide mere om vores arbejde med identiteter og udformning af logo, logotype, bomærke, keyvisual osv. så ta endelig kontakt.
Graphic Design
Grafisk design dækker mange visuelle elementer, illustrationer, ikoner, infografik og meget mere – alt sammen noget som letter forståelsen af budskabet.
Layout
Sammensætningen af tekst, grafik, billeder og lignendende, spiller en stor rolle i designet. Selvom enkelte elementer er velfungerende i sig selv, skal de kunne kombineres i et fælles udtryk og optimere budskabet i et samlet harmonisk layout. 
Fotografi
Jeg er ikke professionel fotograf, ikke uddannet og råder ikke over det helt store udstyr og studie, men tager selv portrætter og billeder til materiale i et vist omfang. Se flere fotos på www.500px.com/katrinemark
Photoshop, billederedigering og billedbehandling er en del af det daglige arbejde med visuel kommunikation.
Branding
Vi arbejder generelt med og omkring branding, og dækker derfor alle former for trykte materialer, og i nogen grad digitale.
Yderligere arbejder vi med følgende områder omkring brands: dekoration, styling, indretning, emballage design, materialevalg, strategi, markedsføring, kommunikation m.m.
Et udpluk af kunder
Back to Top